۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۸

حجت الاسلام میر یحیی :

اردیبهشت ۹۲ آزمون حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می شود

اردیبهشت ۹۲ آزمون حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده معاونت قرآن و عترت ارشاد اسلامی از برگزاری آزمون حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور در 13 اردیبهشت سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ حجت اسلام سید محمد میر یحیی صبح روز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم استان مرکزی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آزمون سراسری حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ۱۳ اردیبهشت سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود و علاقمندان می توانند از نیمه اول فروردین ماه برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های عمومی و تخصصی قران در سراسر کشور هر سال به همت این معاونت اجرا می شود اظهارداشت: برگزاری آزمون سراسری حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم هر ساله در اردیبهشت و مهر ماه در کشور برگزار می شود و در این آزمون علاقمندان در سنین مختلف با شرکت در آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام میر یحیی به برگزاری دوره های تخصصی تربیت مربی حفظ٬ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در سال جاری این دوره ها در بیش از ۳۰۰ موسسه قرآنی به اجرا در آمده است.

نماینده معاونت قرآن و عترت ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به تدبر در قرآن کریم٬ اضافه کرد: قرآن کریم بهترین و موثرترین روش برای هدایت انسان ها به سمت کمال الهی است.

وی در پایان خواستار توجه هر چه بیشتر مدیران و مربیان قرآنی به جذب افراد از سنین پایین به سمت تعالیم قرآن شد و تصریح کرد: انس با کلام الهی از کودکی سبب نهادینه شدن آزموه های قرآن کریم در ذهن افراد و بستری مناسب در جهت صعود به قله های موفقیت است.

گفتنی است در این مراسم  در دفتر آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی 21 نفر از برگزیدگان سراسری قرآن کریم در استان مرکزی تجلیل شدند.

کد خبر 2017308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha